HOŞGELDİNİZ

BAŞLARKEN

Facebooktaki borsa gruplarında yatırımcıların sürekli hacimsiz, yatırımcısını üzen, zarar eden, spekulatif hisseler hakkında dert yanması ya...

30 Aralık 2015 Çarşamba

BAŞLARKEN

Facebooktaki borsa gruplarında yatırımcıların sürekli hacimsiz, yatırımcısını üzen, zarar eden, spekulatif hisseler hakkında dert yanması ya da bu hisseler hakkında soru sorması üzerine böyle bir blog oluşturup yatırımcının doğru hisselere yönelmesini teşvik edeyim diye yola çıktım. Amacım bilgim dahilinde burada tecrübelerimi paylaşmak. Kendi çapımda haftalık portföy oluşturup, beklentili güzel hisseler hakkında yazılar ve analizler yapmaya çalışacağım. Blogu ilk kurduğumda günlük seans takipleri yapayım diye düşünmüştüm. Murat bey günlük yazmak yorar demişti. Gerçekten de olmuyor. Çünkü kalitesizlik artıyor. En iyisi haftalık kendi portföyümü yayınlayayım. Hafta sonu da değerlendirmesini yapayım dedim. Hafta içi de yatırımcıya faydalı olacağını düşündüğüm yazılar paylaşayım. Hatta borsa konusunda kendisini geliştirmiş arkadaşlardan gelen hisse analizleri, borsa hakkındaki yazıları da burada sizden gelen diye bir başlık altında toplamak istiyorum. O yüzden blogu okuyan arkadaşlardan faydalı yazılarını veya özel hisse analizlerini bekliyorum. 
Eğer bu blogu el ele verip çevirebilirsek, borsaya yeni başlamış biri gidip dandik hisseleri almaz. Kimse ona hisse pazarlayamaz. Tabi bu zamanla olacak. İnşallah faydalı herkese faydalı olur. 
Saygılarımla...

Burada yazılanlar asla yatırım tavsiyesi değildir.

7 yorum:

  1. En doğru kararı verdiğini düşünüyorum.Bu işi yorulmadan yapmak enerjini ve aldığın zevki artıracaktır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız. Öbür türlü çöp yığını gibi kalitesiz bir içerik olacaktı.

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Yazilarinizin devamını diliyorum ve zevkle okuyorum teşekkürler değerli bilgilerinizi bizlerle paylastiginiz icin

    YanıtlaSil
  4. yazılarınızı bende okuyorum başarılı buluyorum sizleri Hisse yorumları bekliyoruz sizden iyi çalışmalar ;)

    YanıtlaSil
  5. Hocam bu blogu neden kullanmiyorsunuz artik?

    YanıtlaSil