HOŞGELDİNİZ

BAŞLARKEN

Facebooktaki borsa gruplarında yatırımcıların sürekli hacimsiz, yatırımcısını üzen, zarar eden, spekulatif hisseler hakkında dert yanması ya...

26 Aralık 2015 Cumartesi

BİZE BİLMEDİĞİMİZ BİR ŞEY SÖYLE

Burayı okuyan arkadaşların çoğu bana göre daha bilgilidir eminim. Belki süper teknik analiz yapabilenler vardır içinizde. Çok iyi kazananlar da vardır. Ben burada sadece doğru hisseye gitmeyi keşfetmek adına bir yol haritası çizmeye çalışıyorum çapımda. Aynı zamanda borsaya yeni başlamış veya şimdiye kadar kendine bir sistem kurmamış arkadaşlara bir faydam dokunur diye düşünüyorum. Eminim pek çok kişiye faydası olacak. İlerleyen günlerde uygulamalı şekilde göreceğiz. Ben çapımda analiz yapıp paylaşacağım takip eden arkadaşlarla beraber denemiş olacağız. Tabi blogumuz tutarsa. Kimse okumayacaksa bir anlamı olmayacak bu kadar emeğin.

Sanal alemde başarılı teknikçi arkadaşlara elimizdeki hisseyi sorduğumuz olur hep. Hocam elimde şu hisse var ne olur? Teknikçi arkadaş da yazar. 3.50 yi  geçerse gider gibi yorumlar yazar. Bizde bekleriz 3.50 yi geçsin diye. İnatla geçmez. Ama şu soruyu kendimize sormayız. 3.50 yi geçmesi için nedenimiz var mı? İşte hikaye lazım 3,50 yi geçmesi için.Emin olum elinizdeki hissenin hikayesi varsa, dirençleri bir bir kırar. EGEEN, LOGO şimdiye kadar kaç yüzüncü direncini kırdı değil mi? İş bu şekilde geleceği parlak hisseleri keşfedebilmekte bitiyor zaten. Bunun için de baştan beri anlattığım genelden özele iyi bir çalışma gerekiyor.

Bu blogu okuyup hala zarar eden şirket ve sektör hisselerine yatırım yapıyorsanız. Forumlarda çokca hisse sorar durursunuz.

Sağlam hisse piyasa tepe taklak olsa bile düştüğü gibi hızlı toparlar. En azından stop koymadan yakalanmış olsanız bile sizi çok bekletmez. Ama kötü hissede seneler bile kaybedebilirsiniz.

Dediğim gibi bu blogda Amerikayı yeniden keşfetmiyorum. Sadece bazı gerçeklerin görülmesine aracılık etmeye çalışıyorum. Bir de okuyan arkadaşlar yorumlarıyla renklendirirseler daha da güzel olacak. Benim hatalı yaklaşımım varsa düzeltirseler, en azından yazmak konusunda beni biraz daha motive etmiş olacaklar.

11 yorum:

  1. Hocam yazılarınız muhteşem. Zevkle okuyorum. Öğreniyorum... Ne konuda olursa olsun öğrenmek güzeldir... Ellerinize, emeklerinize sağlık... Karşılık beklemeden yaptığınız bu iş gerçekten bir harika...

    YanıtlaSil
  2. Bu arada düşen uçağa %80 malda yakalanmış biri olarak 5000 zarar yazdım, stop loss yapsam şimdiye zararım kapanmıştı. Su anda haber takip ederek al-satlar ile 2000 zarara düşmüş durumdayım.
    Önünüzdeki hafta Alcatel, Aksu enerji iyi gider diye düşünüyorum ama elimdekiler için de beklentim olduğu için satıp alamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GÜZEL TEMENNİLERİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.BU HAFTA TAKİP EDECEĞİM HİSSELERİN ANALİZİNİ YAPIYORUM.SIRAYLA NASIL HİSSE BULUNACAĞINI GÖSTERMEYE DEVAM EDİYORUM. BELLİ ARALIKLARLA YENİ YAZILARIM GELECEK. SONRA SİZİN HİSSELERİN ANALİZİNİ YAPARIZ.

      Sil
    2. Teşekkürler, ilgiyle izliyoruz... :)

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  3. Öğretici paylaşımları ilgiyle okuyorum.Saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun Murat bey, tahminimce siz bunları benden daha iyi biliyorsunuzdur. İçimde öyle bir his var nedendir bilmiyorum. saygılar

      Sil
  4. Öğretici paylasimlar
    Çok teşekkür eder devamını bekliyoruz
    Sevgiler saygilar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Zeynel Bey. Elimizden geldiğince bir şeyler yapmaya çalışıyoruz.

      Sil
  5. Öğretici paylasimlar
    Çok teşekkür eder devamını bekliyoruz
    Sevgiler saygilar

    YanıtlaSil
  6. Öncelikle tebrik ederim. Harcadığınız emek boşa gitmiyor buna emin olabilirsiniz. Sizi takip eden ve başarılı bulan arkadaşlar eminim ki vardır. Konuların devamını ve balık tutmanın devamını dilerim.

    YanıtlaSil